Loading...

Az általános női fitness edzésünk nagyon hatékony edzés program a hétköznapi rohanásban, amely felfrissít, átmozgat és segít az életmódváltásban.

Több személyi edzőnk foglalkozik az általános női fitness edzés programmal, az egyéb személyi edzés programok mellett. Próbáljátok ki, nagyon hatásosan tud segíteni az alakformálásban és a állóképesség növelésben.

Általános női fitness edzés

Mi is ez az edzés fajta?

Az általános női fitness edzés programunk teljesen a nők igényeire lett szabva, legyen szó akár serdülő-fiatal korosztályról a kismamákon át a senior korosztályig. Mit szeretnének a nők? Jól érzeni magukat a bőrükben és elégedetten nézni a tükörbe. Az általános női fitnesz edzés tartalmaz mindent, amire a testünknek szüksége van. Célunk, hogy a testet, mint komplex egészet értelmezzük. Nálunk nincsen a sok nő által berögözött csak alsótestes edzésprogram heti háromszor.

Általános női fitness edzés folyamat

Az egész testet megdolgoztatjuk, ami nem zárja ki természetesen azt, hogy figyelembe vesszük a női test adottságait, hiányosságait, és akár nagyobb figyelmet is fordíthatunk a problémás területekre. A program része elsőskörben a helyes mozgásminta, a gyakorlatok helyes kivitelezésének elsajátítása. A mai modern ember egyik legnagyobb hátránya, hogy ülőmunkát végez. Napi 8-10 órában ül, miközben a test funkcióját tekintve a mozgásra lett kitalálva. Ennek következtében a törzsizmok gyengülnek, a vállak előre esnek, a mellizom megrövidül, kialakul egy rossz tartás, és ezeknek következtében akár térd, derék, és gerincbántalmak.

Az első feladat tehát amellett, hogy ismerkedünk a gyakorlatokkal, az az, hogy szépen elkezdjük erősíteni a törzs izmait, és rengeteget nyújtunk, hisz nem kezdhetünk el szaladni, ha még járni sem tanultunk meg rendesen. A kezdeti időszakot követően, természetesen az egyén igényeire és terhelhetőségére szabva megjelennek a komplexebb saját testsúlyos és TRX-el végzett gyakorlatok, a súlyzókkal, ellenállásokkal végzett feladatok, a kardió jellegű mozgások, és ezeket ötvözve a különböző módszerekkel, mint az intervallum edzés, a köredzés, vagy az osztott edzésterv (PL. alsótest/felsőtest) az egész testet formáljuk, erősítjük, és átmozgatjuk.

Hétköznapi női fitness helyzet

Ami nagyon sokszor jelentkezik, és ami miatt nagyon sok nő halogatja a változást, az legtöbbször az, hogy kellemetlenül érzi magát. Kellemetlenül érzi magát, mert nem tudja, hogy is kéne csinálni a női fitness gyakorlatokat. Bénának és röhejesnek gondolja magát, miközben a feladatokat próbálja végrehajtani, esetleg a súlyfelesleg, amitől épp szabadulni is szeretne, még ki is buggyan itt ott, hát tuti, hogy mindenki ŐT nézi. Máshol lehet, de nem nálunk. Pontosan ezek miatt a szempontok miatt alakítottuk ki a privát női stúdióink, hogy senkinek se kelljen ezzel szembesülnie. Nálunk senki más nem tartózkodik a teremben rajtad kívül, csak az edző. Senki sem fogja kíváncsian nézni, hogy mit is csinálsz. Az általad választott edző ott fog állni melletted a szakértelmével, és az elfogadásával, hisz tudja min mész keresztül, HISZ Ő IS NŐ.

Translate »