Loading...

Gyakori kérdések

Nálunk családias légkörben telnek a mindennapok, csapatépítő vacsorák, közös programok által sokan megismerkednek egymással, így egyre nagyobb közösséget alkotunk. Nincs tömeg, nem kell senkihez alkalmazkodni, nem kell kiöltözni, vagy várni egy egy gépre. Nincs vizslató tekintet, vagy ‘jaj de béna vagyok és mindenki engem néz’ érzés. Itt minden a vendégről szól.
Bizony. Stúdióink úgy vannak kialakítva hogy nyugodtan elkísérhet a gyermeked is. Vannak színezőink, könyveink, vagy ha van kedve, beszállhat anya mellé az edzésbe. Nagyon jó közös program, szuper példamutatás, sőt a gyerek nagyon jó ‘segédeszköz’ is,- hisz gyerekkel guggolni egy szuper gyakorlat is egyben;
Természetesen nem, a testépítés más szériákkal és súlyokkal dolgozik, az edzések
alatt nem használunk olyan mértékű ellenállásokat, amitől ‘túl’ izmos leszel. Az
izomzat szép, nőies lesz. Valamint a hormonrendszerünk sem teszi lehetővé, hogy annyit izmot építsünk, hogy túl izmosak legyünk.
Megfelelő táplálkozással együtt heti rendszerességgel 2-3 alkalom meghozza az eredményt! A javasolt étrendet ki fogjuk alakítani együtt mindenki ízlésének megfelelően.
Ha tartod a táplálkozással kapcsolatos tanácsainkat és rendszeresen jársz az edzéseinkre, akkor 3 hónap elteltével már látható, mérhető lesz a változás.
Centiben gondolkodunk, a rendszeres edzés által mérhető lesz testünk formálódása, izomzatunk fejlődése követhető ezáltal.
Mi nem foglalkozunk a mérleggel. Nők vagyunk, 1 hónap (minden hónap) alatt
elképesztő hormonális hinta palinta megy végbe a testünkben. A legtöbb otthoni
vagy edzőtermi mérleg nem hitelesített, a kimutatott ‘súly’ függ az elem töltöttségi állapotától, a ciklusunktól, a napszaktól, attól hogy tudtunk-e toalettre menni reggel,- stb. Mi centizünk és fotózunk, azok nem csalókák 🙂
Testünk egyként működik, az izom egyensúlytalanság elkerülése végett eleinte teljes testet edzünk az tökéletes eredmény eléréséhez. A későbbiekben, valamint a haladóbb vendégeinknek (akik háromszor járnak egy héten) osztott edzéseket
tartunk.
Igen, szükséges beépíteni az edzésekbe, hiszen elősegíti a súlyfelesleg lebontását és javítja állóképességünket.
Translate »
Női fitness terem oldalunk tetejére