Loading...

Egy edzésforma, amit régóta keresel! Női fitness terem, személyi edzés privát személyi edző segítségével, az állapotodnak, esetleges sérüléseidnek megfelelő gyakorlatokkal, amit meg fogsz szeretni úgy, hogy a rendszeres testmozgás beépül a hétköznapjaidba.

Női fitness terem bejelentkezés menete Női fitness terem bejelentkezéssel keresd Szakál Katát, vezető személyi edző munkatársunkat telefonon, Facebook messengeren vagy a weboldalunkon a fitness programra jelentkezés gombon, ahol ki is választhatod rögtön, hogy melyik fitness program érdekel. Kata, ahogy lehet keresni fog telefonon, hogy megbeszélhessétek a személyes igényeidet. Megegyeztek az első személyes konzultáció és edzés időpontjáról, ahol meg is fogjátok beszélni a személyre szabottan javasolt edzés rendszerességet és a számodra legkedvezőbb fitness bérlet konstrukciót.

1. Egyéni edzés, privát környezetben ahol a teremben csak Te és a személyi edző vagytok, az általad kiválasztott női fitness terem stúdiónkban. Amennyiben szeretnéd elhozni a kisgyermekedet is magaddal vagy a barátnőddel jönnél, ezekre is kínálunk megoldást.

2. Személyre szabott gyakorlatokat fogsz kapni, hiszen a szakmailag felkészült személyi edző csak rád és az ízületeid, izmaid állapotára figyelnek, és csak olyan személyre szabott női fitness gyakorlatokat fogtok végezni, amik nem ártanak az egészségednek és el lehet érni vele a kívánt célt.

3. Végre meg fogod szeretni a testmozgást a hétköznapjaidban, inspirációt fogsz meríteni már az első hónap elért eredményeiből és a sok kedves vendég sikertörténeteiből, akik nagy átalakuláson mentek át nálunk a privát női fitness, funkcionális edzés során.

Diet Smoothie Recipes

Méregtelenítő smoothie recept

a gyors fogyáshoz és szervezet tisztításhoz. Egzotikus összetevőkkel, tisztítja a beleket, serkenti az emésztésedet és segít a méregtelenítés felgyorsításában. Könnyű elkészíteni és élvezni fogod.

Diet Lean Protein & Vegetables

Egészséges fehérjék

és alacsony kalória tartalmú zöldségeket ehetsz nagyobb mennyiségben, hogy ne legyél éhes és bírjad az edzéseket. Konzultáció után pontosítjuk az összetevőket.

Diet Healthy Dinners

Szuper könnyű, egészséges vacsorák.

Kidolgozzuk együtt a kedvenc ételeidből, hogy miből álljanak a finom vacsorák és mitől óvd meg mindenképpen a szervezetedet délutáni és esti órákban. Finom is lesz, meglátod.

SHE Fitness - Allee 1111 Budapest, 17/b. Lágymányosi u.

SHE Fitness Pest - Westend 1132 Budapest, Csanády u. 21.

SHE Fitness Óbuda - Fő tér 1033 Budapest, Laktanya u. 4.

SHE Fitness Margit híd - 1132 Budapest, Visegrádi utca 6.

SHE Fitness Víziváros, 8000 Székesfehérvár, Lakatos utca 14.

Életmódváltási sikertörténet Szerezz inspirációt Krisztinától és az ő fantasztikus sikertörténetéből.

A Női fitness edzések beépültek a hétköznapjaimba

Csodás évfordulót ünneplek ma, épp egy éve, hogy elkezdtem rendszeresen edzeni és normálisan táplálkozni.

Bal oldali képen látszik, hogy rosszul és rendszertelenül táplálkoztam és elhanyagoltam a testemet, nem mozogtam, megnyugtattam magam, hogy úgy sincs rá időm. Esténként hulla fáradtan dőltem az ágyba egy bőséges vacsora elfogyasztása után. Emlékszem sokszor eszembe jutott olyankor az is, hogy aznap éppen csak bekaptam valamit, vagy nem is ettem semmit az egész napos rohanásban.

A munkahelyem a 4. emeleten van, kizárólag lifttel közlekedtem és minimális távolságokat tettem meg gyalog is a munkahelyem és az otthonom között. Az életemből teljesen hiányzott az aktív testmozgás és a barátaim között sem volt senki, aki motivált volna engem más irányba.

Találkozás a SHE Fitness edzésformával

Egy véletlen folytán ismerkedtem meg a SHE Fitness privát női fitness terem és funkcionális edzés lehetőségével, és éreztem ez a megoldás a korábbi félelmeim ledöntésére. Most egy év távlatából tudom igazán megfogalmazni, hogy azért nem kezdtem női fitness órákra járni, mert tartottam attól, ha lemegyek egy nagy edzőterembe, ott mindenki engem fog nézni, hogy bénázom és hogy nézek ki.

Soha nem éreztem magam ennél jobban a bőrömben, soha semmiben nem voltam ennél kitartóbb. Az átalakulást ezúton köszönöm személyi edzőmnek, úgy is mondhatom már, hogy kedves barátomnak, Szakál Katának, aki hajt, nem kímél és bizony néha a lelkemet is edzi, ha éppen arra van szükség. A SHE Fitness privát női fitness és funkcionális edzés nagyon sok Nőtársamon tudna segíteni 🙂 !

Személyi edzés előtt Személyi edzés után
Funkcionális női edzés, Kettlebell női fitness

Miért szereted a SHE Fitness edzéseket? Mit értél el a személyi edződ segítségével?

Női fitness Mariann vendég vélemény

A legjobb női fitness terem, ahova 47 évesen tudatos testmozgás céljából kerülhettem! A SHE Fitness stúdióban nincs lehetetlen, a határaid porig dőlnek minden edzés után és a hely egy fergeteges energia feltöltő állomásod lesz!

Mariann - Fitt lettem
Női fitness Melitta vendég vélemény

Kisfiam minden edzésen velem lehet, nem játszóházban, nem mással, mivel ez egy teljesen privát személyi edzés, ahol a teremben csak mi és Bogi, a személyi edzőm van.

Melitta - Nyugodt edzés gyerekkel
Női fitness Krisztina vélemény Budapest 3. kerület

Mikor Katával elkezdünk együtt edzeni, megfogalmaztam bizonyos célokat, amiket azóta már bőven túlszárnyaltam. Nem csak pár centivel lettem kevesebb és szebb, hanem megszerettem a mindennapi mozgást és az egészséges étrendet.

Krisztina - Teljesen átváltoztam
Női fitness Viki vélemény Budapest 3. kerület

Imádom női fitness terem, emberközpontú és felkészült edzőkkel. Kata LoveYourBelly tréningje pedig szuper hatásos, 2 hét alatt látható eredménnyel és kézzel fogható hasizommal.

Viki - Lapos hasam lett
Női fitness Judit vélemény Budapest 3. kerület

A női fitness terem gyönyörű, nagyon stílusos, élvezet ilyen szép környezetben edzeni. 5 hónap alatt nagy eredményeket értem el Rebekával, az edzések megerőltetőek, mégis nagyon élvezetesek!

Judit - Nehéz, de élvezetes edzések
Női fitness Bernadett vélemény Budapest 3. kerület

A kitartó női fitness edzés meghozta a várt eredményét, szép, szálkás testem lett. Emellett szereztem egy jó barátot is Kata, a privát edzőm személyében.

Bernadett - Tónusos testem lett

Mi van a női fitness programunkban?

Az első konzultációtól a rendszeres testmérésekig egy személyre szabott programon fogsz részt venni és meg fog változni az életed.

Női fitness felmérés
Konzultáció és edzésterv

Első konzultáción átbeszéljük a céljaidat, kipróbálunk néhány gyakorlatot és készítünk közösen egy női fitness edzésprogramot Neked.

Női fitness étrend tanácsadás
Egészséges étkezés

Kidolgozunk közösen egy olyan étrendet, ami támogatja az elérni kívánt változást és Te is szeretni fogod, így könnyű lesz tartani.

Női fitness rendszeres edzés
Rendszeres edzések

Heti 2 vagy 3 alkalommal eljössz hozzánk privát funkcionális edzésre, ahol a Neked megfelelő gyakorlatokat fogjuk végezni változatosan.

Női fitness rendszeres testmérés
Rendszeres testmérés

Időnként készítünk fotókat azonos beállításban, amiket össze tudsz hasonlítani és centivel is fogjuk mérni a változást.

Gyakori kérdések Vendégeink az alábbi a női fitness kérdéseket tették fel a leggyakrabban.

Mi a különbség egy privát női fitness terem stúdió és egy szokásos nagy edzőterem között?

Nálunk családias légkörben telnek a mindennapok, csapatépítő vacsorák, közös programok által sokan megismerkednek egymással, így egyre nagyobb közösséget alkotunk. Nincs tömeg, nem kell senkihez alkalmazkodni, nem kell kiöltözni, vagy várni egy egy gépre. Nincsenek vizslató tekintetek, vagy ‘jaj de béna vagyok és mindenki engem néz’ érzés. Itt minden a vendégről szól és a személyi edződ is csak rád figyel a Te idődben.

Mennyi idő alatt érem el a kívánt formát?

Ha tartod a táplálkozással kapcsolatos kívánalmakat és rendszeres az edzés, 3-6 hónap elteltével már mérhető a változás.

Hozhatom-e magammal a gyermekemet?

Bizony. Stúdióink úgy vannak kialakítva hogy nyugodtan elkísérhet a gyermeked is. A gyermek beszállhat anya mellé az edzésbe, edzőink fel vannak készülve arra, hogy a kisgyermek aktív résztvevője legyen az edzésnek. Amennyiben éppen nincs kedve tornázni, vannak színezőink, könyveink és nyugodt, védett környezetben, egy helyiségben Anyával tud játszani.

Nagyon jó közös program, szuper példamutatás, sőt a gyerek nagyon jó ‘segédeszköz’ is, hisz gyerekkel guggolni egy szuper gyakorlat is egyben.

Heti hány női fitness edzéssel érhetem el a változást?

Megfelelő táplálkozással együtt heti 2-3 alkalom- amennyiben rendszeres- meghozza az eredményt!

Jelentkezz most a legszimpatikusabb edzésprogramra Készülj velünk a nyári szezonra!

Szeretnél már az első hónap után jobb formába lenni mint most?
Jelentkezz ma!


*Személyes adataidat nem osztjuk meg senkivel!

Szakképzett női személyi edző csapatunk

Személyi edző csapatunk sikerorientált, mindannyian szeretik a szakmájukat, könnyen kommunikálnak, ezért úgy gondoljuk, maximálisan meg leszel velük elégedve.

Személyi edző Szakál Kata Budapest 11. kerület

Szakál Kata ALAPÍTÓ / VEZETŐ SZEMÉLYI EDZŐ

Kata a személyre szabott női fitness edzések mellett a szülés utáni hasfal regenerálással is foglalkozik a LoveYourBelly módszertan alapján. Edzéseire 12 éves kortól várja a vendégeit.

Személyi edző Barbi Budapest 13. kerület

Füstös Barbi SZEMÉLYI EDZŐ

Munkájával és példamutatásával szeretné bizonyítani, hogy megfelelő edzéssel, prevencióval a sérülések nagy része megelőzhető, elkerülhető. 

Személyi edző Noe Bogi Budapest 3. kerület

Noé Bogi SZEMÉLYI EDZŐ

Kisgyermek kora óta sportol. Számára az edzés nemcsak munka, hanem önmagunk fejlesztése és feltöltése testi, lelki síkon.

Személyi edző Rádli Rebeka Budapest 13. kerület

Rádli Rebeka SZEMÉLYI EDZŐ

Gyerekkorában profi fitness versenyző volt, nagyon gyakran kisgyermekkel együtt érkező anyukáknak tart edzést, és délután kislányokat készít fel fitness versenyekre.

Személyi edző Tamás Debóra Budapest 3. kerület

Tamás Debóra SZEMÉLYI EDZŐ

Minden korosztálynak szívesen segít tudásával, ösztönzésével, legyen szó életmódváltásról, formásodásról, mozgásszervi problémák kezeléséről.

Személyi edző Budapest 11. kerület Farkas Reni

Farkas Reni SZEMÉLYI EDZŐ

Szívügye a gerincproblémák megelőzése és a panaszok enyhítése. Kortól, edzettségi állapottól függetlenül várja szeretettel vendégeit egyéni, illetve páros személyi edzés alkalmakra.

Személyi edző Németh Viki Budapest 11. kerület

Németh Viki SZEMÉLYI EDZŐ

Szeretné megmutatni a hozzá forduló vendégeknek, hogy a mozgás élvezet, és az egészséges életmód nem a drasztikus megoldásokról szól. Fontos neki, hogy megőrizzétek testi és lelki egészségeteket. Ha egészségesek vagyunk, bármire képesek lehetünk!

Személyi edző Szemes Anna Budapest 3. kerület

Szemes Anna SZEMÉLYI EDZŐ

Azt vallja, hogy a mozgás célja nem csak az esztétikus testforma kialakítása, hanem a sport önmagában jelent örömforrást. Az edzések segítségével minden alkalommal erősebbek és magabiztosabbak lesztek.

Személyi edző Ács Móni Budapest 3. kerület

Ács Móni SZEMÉLYI EDZŐ

Személyi edzés óráin a funkcionális és saját testsúlyos egyénre szabott gyakorlatokkal a vendégek izom és testtudat egyensúlyát, robbanékonyságát és hajlékonyságát javítja. 

Személyi edző Viki Budapest 13. kerület

Kovács Viki SZEMÉLYI EDZŐ

Viki személyi edzői tevékenysége mellett rúdsport oktatóként is dolgozik. Sportoló családban nőtt fel.

Személyi edző Szabó Lilla Budapest 11. 13. kerület

Szabó Lilla SZEMÉLYI EDZŐ

Leginkább a senior korosztállyal dolgozik, valamint gerinctréninget és funkcionális jogát tart, türelmes, mosolygós és profi.

Személyi edző Noémi Budapest 11. 13. kerület

Szőcs Noémi SZEMÉLYI EDZŐ

Hitvallása szerint mozogni, sportolni élményt jelent – olyan élményt, mely pluszt ad a rohanó mindennapokban, mely kihagyhatatlan programmá teszi az edzést. Noémi mindenben a segítségedben lesz.

Személyi edző Bogyay Anna Budapest 13. kerület

Bogyay Anna SZEMÉLYI EDZŐ

Vár mindenkit, aki egy kis mozgást szeretne vinni a mindennapjaiba, új célokat szeretne elérni a sportban, változtatni szeretne a testén.

Személyi edző Budapest 13. kerület Fekete Dóri

Fekete Dóri SZEMÉLYI EDZŐ

Személyi edzései alatt legfőbb célja, hogy ne érezzétek magatokat cseppet sem feszélyezve, jól érezzétek magatokat a bőrötökben és szeressetek önmagatok lenni.

Személyi edző Őri Dorka Budapest 3. kerület

Őri Dorka SZEMÉLYI EDZŐ

Minden korosztálynak szívesen segít tudásával, ösztönzésével, legyen szó életmódváltásról, formásodásról, mozgásszervi problémák kezeléséről.

Személyi edző Kővári Etelka Budapest 3. kerület

Kővári Etelka SZEMÉLYI EDZŐ

Minden edzése a maximális hatékonyságról, odafigyelésről szól. Prevenciós és rehabilitációs edzéseket tart a legszívesebben. Jó kedélyű, mosolygós óráin az izzadás sem marad el.

Ha van bármi kérdésed, keresd Szakál Kata személyi edző vezetőt a SHE Fitness telefonján, e-mail-en vagy a Facebook Messenger oldalán.

Lendülj formába minél hamarabb privát edzéseinken

Szakál Kata vagyok, a SHE Fitness – privát női fitness terem és egyéni funkcionális edzés megálmodója.

Számomra a testedzés egész fiatal korom óta a mindennapjaim része, ám mindig is riasztottak a nagy edzőtermek, sokszor zavart a kemény zene, valamint a vizslató pillantások. Szerettem volna valami újat csinálni, szerettem volna egy olyan edzőtermet, ami családias, ahova szinte hazajár az ember, ahol nem futószalagon jönnek mennek az emberek, hanem a test mellett a lélekkel is foglalkoznak, ahol egy jó közösséget alkotunk, ahol barátságok köttetnek, s ismerik egymást az emberek.

SHE Fitness megnyitása

2016-ban megvalósíthattam az álmom s megnyitottam nőtársaimnak a SHE Fitness privát személyi edző stúdiót a XIII. kerületben Újlipótvárosban. Célunk, hogy egészség-tudatos, jókedvű, fitt és motivált legyen minden hozzánk járó Nő, hisz az egészség és mozgás nem korfüggő. Fontosnak tartom, hogy minél több embernél kialakuljon a mozgás iránti vágy, ne kötelességből vagy muszájból sportoljon hanem mert életformájává vált 🙂

Fitness terem Budapest 3. kerület
Fitness terem 3. kerület

Új életforma

A vendégeinknél egy új életforma kialakítását igyekszünk elérni, a saját ritmusában, mindenféle szenvedés nélkül. A fitness terem stúdióban 1/1-es rendszerben tartjuk az órákat, tehát a szobában egy időben csak a személyi edző és a vendége tartózkodik. A privát funkcionális edzéseket a megismerkedés és felmérések után 100%-ban személyre szabjuk. Nincsenek egyforma unalmas órák, minthogy nincs két egyforma ember s egyforma célmeghatározás sem.

Női fitness terem stúdióink

A női fitness terem stúdióink szobái gyerekbarát módon vannak berendezve, hisz anyukaként tudom, hogy milyen fontos sok nőnek, hogy szülés után visszanyerjük alakunkat, rendbe  tegyük szétnyílt hasfalunkat, így hozzánk az anyukákat a gyerkőcök is elkísérhetik az edzésekre.

Sokan különböző sérülések elszenvedése után érkeznek hozzánk, nálunk folyamatos edzői felügyelet mellett zajlanak az órák, a korábbi sérülés rehabilitációja után fokozatosan emeljük az intenzitást, és nagyon fontosnak tartom, hogy a motivációt fenntartsuk.

2018-ban megnyitottuk második fitness terem stúdiónkat is, a 3. kerület központi részén a Fő tér mellett és 2019. júniusban nyitottuk harmadik egyéni női edzőterem stúdiónkat Budapest 11. kerület Allee bevásárlóközpont mellett, a Lágymányosi utcában és 2 új termet nyitottunk a 3. kerületi női fitness terem stúdiónkban, ahol így már 4 teremben várjuk a hölgyeket. 2019 őszén megnyitottuk 4. stúdiónkat a 13. kerület Visegrádi utcában, így már 4 stúdióban, összesen 11 privát teremben, 18 maximálisan felkészült, lendületes női személyi edző csapattal várunk benneteket, akik folyamatosan képzik magukat. A stúdió jó hangulata az edzőkön is látszik, hisz itt nincs versengés, rivalizálás. Nagyon szerencsés vagyok, hisz fantasztikus emberek vesznek körül. 2020. március közepén új fitness terem stúdiót nyitunk Székesfehérváron, elsőként a vidéki városok között. Így már 5 fitness terem stúdióban várunk benneteket:

  1. SHE Fitness terem Budapest, 13. kerület, Csanády utca 21.
  2. SHE Fitness terem Budapest, 13. kerület, Visegrádi utca 6.
  3. SHE Fitness terem Budapest, 3. kerület, Laktanya utca 4.
  4. SHE Fitness terem Budapest, 11. kerület, Lágymányosi utca 17/b.
  5. SHE Fitness terem Székesfehérvár, Víziváros, Lakatos utca 14.

 

A SHE Fitness csapata

Női fitness terem 11. 13. és 3. kerület
Női fitness

Szabó Lilla

Leginkább a Senior korosztállyal dolgozik, valamint gerinctréninget és funkcionális jogát tart, türelmes, mosolygós és profi.

Rádli Rebeka

Az edzéseit a magas intenzitás és a preventív szemlélet képviseli főként. A kacifántos gyakorlatok helyett inkább az egyszerűbb,alapgyakorlatokat részesíti előnyben a vendégek képességének megfelelően. Edzései jól felépítettek, fokozatosan emelve az intenzitását.

Ács Mónika

Óráin a funkcionális és saját testsúlyos gyakorlatokkal fejleszti, ami egyénre szabottan a vendégek izom és testtudat egyensúlyát, robbanékonyságát és hajlékonyságát javítja. Fontosnak tartja, hogy az ügyfelei is tudják mit miért csinálunk. Az egyéni órák mellett páros órákat is tart, barátnőknek, anyáknak gyerekkel, hiszen ez plusz motiváció és szuper közös program mindenkinek.

Noe Bogi

Kisgyermek kora óta sportol. Számára az edzés nemcsak munka hanem önmagunk fejlesztése és feltöltése testi, lelki síkon, ezért edzésein az alakformáláson, a fittség javításán, az egészség megőrzésén és a prevención kívül nagy hangsúlyt fektet a vidám, jó hangulatra is.

Füstös Barbi

Munkájával és példamutatásával szeretné bizonyítani, hogy megfelelő edzéssel, prevencióval a sérülések nagy része megelőzhető, elkerülhető. Edzéseiben nagy hangsúlyt kap az egész test helyes edzése, teljes körű rendbetétele és a megfelelő életritmus, szokások kialakítása.

Kovács Viki

Funkcionális szemelyi edzések mellett, rúdsportot is oktat. “A rúdsport az életem női pólusa, a lágyság, a funkcionális edzések pedig inkább a maszkulin energiáim engedik felszínre kerülni.”Viki úgy gondolja, hogy az edzés egy eszköz ahhoz, hogy azalatt az idő alatt, amíg a testünkön szobrászkodunk, fejlődhessen a lelkünk is. Ezzel teljes mértékben egyetértek vele ☺.

Tamás Debóra

Debóra edzésein minden korosztálynak szívesen segít tudásával, ösztönzésével, legyen szó életmódváltásról, formásodásról, mozgásszervi problémák kezeléséről. Személyi edzésre, gyógytornára egyaránt várja vendégeit.

Szűcs Noémi

Noémi edzésein mozogni, sportolni élményt jelent. Az ő meglátásában olyan élményt, mely valami pluszt ad a rohanó hétköznapokban, mely kihagyhatatlan programmá teszi a rendszeres női edzéseket.

Farkas Reni

Az óráin fő célja, hogy a szakmai szempontoknak maximálisan megfelelő, biztonságos, változatos gyakorlatok mellett a vendégei jól érezzék magukat, kiszakadva a hétköznapokból feltöltődjenek, ezért nagy hangsúlyt fektet a pozitív hangulat megteremtésére.

Bogyay Anna

Szeretné átadni minden vendégének azt a tudást és szeretetet, amit a mozgás adhat! Szakértő figyelemmel, egyénre szabott szabott személyi edzésekkel, szívvel és lélekkel vár mindenkit!

Fekete Dóri

Személyi edzései alatt legfőbb célja, hogy a hölgyek ne érezzék magukat cseppet sem feszélyezve. Közvetlen és motiváló személyi edző, vendégeivel általában könnyen megtalálja a közös hangot.

Németh Viki

Szeretné megmutatni a hozzá forduló vendégeknek, hogy a mozgás élvezet. Fontosnak tartja, hogy megőrizzük testi és lelki egészségünket, hiszen minden életkorban ennek van a  legmeghatározóbb szerepe.

Szemes Anna

Egyénre szabott edzéstervei által törekszik arra, hogy a vendégei erő-állóképessége, koordinációja és testtudata egyaránt fejlődjön. Ezért edzéseiben a saját testsúlyos gyakorlatok mellett szerepet kap a különböző funkcionális eszközök biztonságos, preventív használata.

Kővári Etelka

Edzésein a maximális hatékonyság és az odafigyelésről van a középpontban. Prevenciós és rehabilitációs edzéseket tart a legszívesebben. Mosolygós, jó kedélyű óráin szépen meg fog izzasztani.

 

Tovább a Személyi edző részletes bemutatkozókra a SHE Fitness terem főoldalról >>

Translate »
Női fitness terem oldalunk tetejére