Loading...

Egy edzésforma, amit régóta keresel! Női fitness edzés privát személyi edzővel, az állapotodnak, esetleges sérüléseidnek megfelelő gyakorlatokkal, amit meg fogsz szeretni úgy, hogy a rendszeres testmozgás beépül a hétköznapjaidba.

Női fitness bejelentkezés menete Női fitness bejelentkezéssel keresd Szakál Katát, vezető személyi edzőnket telefonon, Facebook messengeren vagy a weboldalunkon a fitness programra jelentkezés gombon, ahol ki is választhatod rögtön, hogy melyik fitness program érdekel. Kata, ahogy lehet keresni fog telefonon, hogy megbeszélhessétek a személyes igényeidet. Megegyeztek az első személyes konzultáció és edzés időpontjáról, ahol meg is fogjátok beszélni a személyre szabottan javasolt edzés rendszerességet és a számodra legkedvezőbb fitness bérlet konstrukciót.

1.

Egyéni edzés, privát környezetben ahol a teremben csak Te és a személyi edződ vagytok, az általad kiválasztott női fitness stúdiónkban. Amennyiben szeretnéd elhozni a kisgyermekedet is magaddal vagy a barátnőddel jönnél, ezekre is kínálunk megoldást.

2.

Személyre szabott gyakorlatokat fogsz kapni, hiszen a szakmailag felkészült személyi edzők csak rád és az ízületeid, izmaid állapotára figyelnek, és csak olyan személyre szabott női fitness gyakorlatokat fogtok végezni, amik nem ártanak az egészségednek és el lehet érni vele a kívánt célt.

3.

Végre meg fogod szeretni a testmozgást a hétköznapjaidban, inspirációt fogsz meríteni már az első hónap elért eredményeiből és a sok kedves vendég sikertörténeteiből, akik nagy átalakuláson mentek át nálunk a privát női fitness, funkcionális edzés során.

Diet Smoothie Recipes

Méregtelenítő smoothie recept

a gyors fogyáshoz és szervezet tisztításhoz. Egzotikus összetevőkkel, tisztítja a beleket, serkenti az emésztésedet és segít a méregtelenítés felgyorsításában. Könnyű elkészíteni és élvezni fogod.

Diet Lean Protein & Vegetables

Egészséges fehérjék

és alacsony kalória tartalmú zöldségeket ehetsz nagyobb mennyiségben, hogy ne legyél éhes és bírjad az edzéseket. Konzultáció után pontosítjuk az összetevőket.

Diet Healthy Dinners

Szuper könnyű, egészséges vacsorák.

Kidolgozzuk együtt a kedvenc ételeidből, hogy miből álljanak a finom vacsorák és mitől óvd meg mindenképpen a szervezetedet délutáni és esti órákban. Finom is lesz, meglátod.

SHE Fitness Újbuda - Allee 1111 Budapest Lágymányosi u. 17/b.

SHE Fitness Pest - Westend 1132 Budapest, Csanády u. 21.

SHE Fitness Óbuda - Árpád híd 1033 Budapest, Laktanya u. 4.

SHE Fitness Margit híd - Vígszinház 1132 Budapest, Visegrádi utca 6.

Életmódváltási sikertörténet Szerezz inspirációt Krisztinától és az ő fantasztikus sikertörténetéből.

A Női fitness edzések beépültek a hétköznapjaimba

Csodás évfordulót ünneplek ma, épp egy éve, hogy elkezdtem rendszeresen edzeni és normálisan táplálkozni.

Bal oldali képen látszik, hogy rosszul és rendszertelenül táplálkoztam és elhanyagoltam a testemet, nem mozogtam, megnyugtattam magam, hogy úgy sincs rá időm. Esténként hulla fáradtan dőltem az ágyba egy bőséges vacsora elfogyasztása után. Emlékszem sokszor eszembe jutott olyankor az is, hogy aznap éppen csak bekaptam valamit, vagy nem is ettem semmit az egész napos rohanásban.

A munkahelyem a 4. emeleten van, kizárólag lifttel közlekedtem és minimális távolságokat tettem meg gyalog is a munkahelyem és az otthonom között. Az életemből teljesen hiányzott az aktív testmozgás és a barátaim között sem volt senki, aki motivált volna engem más irányba.

Találkozás a SHE Fitness edzésformával

Egy véletlen folytán ismerkedtem meg a SHE Fitness privát női fitness és funkcionális edzés lehetőségével, és éreztem ez a megoldás a korábbi félelmeim ledöntésére. Most egy év távlatából tudom igazán megfogalmazni, hogy azért nem kezdtem női fitness órákra járni, mert tartottam attól, ha lemegyek egy nagy edzőterembe, ott mindenki engem fog nézni, hogy bénázom és hogy nézek ki.

Soha nem éreztem magam ennél jobban a bőrömben, soha semmiben nem voltam ennél kitartóbb. Az átalakulást ezúton köszönöm személyi edzőmnek, úgy is mondhatom már, hogy kedves barátomnak, Szakál Katának, aki hajt, nem kímél és bizony néha a lelkemet is edzi, ha éppen arra van szükség. A SHE Fitness privát női fitness és funkcionális edzés nagyon sok Nőtársamon tudna segíteni 🙂 !

Funkcionális női edzés, Kettlebell női fitness

Miért szereted a SHE Fitness edzéseket? Mit értél el a személyi edződ segítségével?

A legjobb hely, ahova 47 évesen tudatos testmozgás céljából kerülhettem! A SHE Fitness stúdióban nincs lehetetlen, a határaid porig dőlnek minden edzés után és a hely egy fergeteges energia feltöltő állomásod lesz!

Mariann - Fitt lettem
Női fitness Melitta vendég vélemény

Kisfiam minden edzésen velem lehet, nem játszóházban, nem mással, mivel ez egy teljesen privát személyi edzés, ahol a teremben csak mi és Bogi, a személyi edzőm van.

Melitta - Nyugodt edzés gyerekkel
Női fitness Krisztina vélemény Budapest 3. kerület

Mikor Katával elkezdünk együtt edzeni, megfogalmaztam bizonyos célokat, amiket azóta már bőven túlszárnyaltam. Nem csak pár centivel lettem kevesebb és szebb, hanem megszerettem a mindennapi mozgást és az egészséges étrendet.

Krisztina - Teljesen átváltoztam
Női fitness Viki vélemény Budapest 3. kerület

Imádom hely, emberközpontú és felkészült edzőkkel. Kata LoveYourBelly tréningje pedig szuper hatásos, 2 hét alatt látható eredménnyel és kézzel fogható hasizommal.

Viki - Lapos hasam lett
Női fitness Judit vélemény Budapest 3. kerület

A terem gyönyörű, nagyon stílusos, élvezet ilyen szép környezetben edzeni. 5 hónap alatt nagy eredményeket értem el Rebekával, az edzések megerőltetőek, mégis nagyon élvezetesek!

Judit - Nehéz, de élvezetes edzések
Női fitness Bernadett vélemény Budapest 3. kerület

A kitartó női fitness edzés meghozta a várt eredményét, szép, szálkás testem lett. Emellett szereztem egy jó barátot is Kata, a privát edzőm személyében.

Bernadett - Tónusos testem lett

Mi van a női fitness programunkban? Az első konzultációtól a rendszeres testmérésekig egy személyre szabott programon fogsz részt venni és meg fog változni az életed.

Konzultáció és edzésterv

Első konzultáción átbeszéljük a céljaidat, kipróbálunk néhány gyakorlatot és készítünk közösen egy női fitness edzésprogramot Neked.

Egészséges étkezés

Kidolgozunk közösen egy olyan étrendet, ami támogatja az elérni kívánt változást és Te is szeretni fogod, így könnyű lesz tartani.

Rendszeres edzések

Heti 2 vagy 3 alkalommal eljössz hozzánk privát funkcionális edzésre, ahol a Neked megfelelő gyakorlatokat fogjuk végezni változatosan.

Általános női fitness edzés
Rendszeres testmérés

Időnként készítünk fotókat azonos beállításban, amiket össze tudsz hasonlítani és centivel is fogjuk mérni a változást.

Gyakori kérdések Vendégeink az alábbi a női fitness kérdéseket tették fel a leggyakrabban.

Mi a különbség egy prvát női fitness studió és egy szokásos nagy edzőterem között?

Nálunk családias légkörben telnek a mindennapok, csapatépítő vacsorák, közös programok által sokan megismerkednek egymással, így egyre nagyobb közösséget alkotunk. Nincs tömeg, nem kell senkihez alkalmazkodni, nem kell kiöltözni, vagy várni egy egy gépre. Nincsenek vizslató tekintetek, vagy ‘jaj de béna vagyok és mindenki engem néz’ érzés. Itt minden a vendégről szól és a személyi edződ is csak rád figyel a Te idődben.

Mennyi idő alatt érem el a kívánt formát?

Ha tartod a táplálkozással kapcsolatos kívánalmakat és rendszeres az edzés, 3-6 hónap elteltével már mérhető a változás.

Hozhatom-e magammal a gyermekemet?

Bizony. Stúdióink úgy vannak kialakítva hogy nyugodtan elkísérhet a gyermeked is. A gyermek beszállhat anya mellé az edzésbe, edzőink fel vannak készülve arra, hogy a kisgyermek aktív résztvevője legyen az edzésnek. Amennyiben éppen nincs kedve tornázni, vannak színezőink, könyveink és nyugodt, védett környezetben, egy helyiségben Anyával tud játszani.

Nagyon jó közös program, szuper példamutatás, sőt a gyerek nagyon jó ‘segédeszköz’ is, hisz gyerekkel guggolni egy szuper gyakorlat is egyben.

Heti hány női fitness edzéssel érhetem el a változást?

Megfelelő táplálkozással együtt heti 2-3 alkalom- amennyiben rendszeres- meghozza az eredményt!

Jelentkezz most a legszimpatikusabb edzésprogramra Készülj velünk a nyári szezonra!

Szeretnél már az első hónap után jobb formába lenni mint most?
Jelentkezz ma!


*Személyes adataidat nem osztjuk meg senkivel!

Szakképzett személyi edzőink Személyi edzőink mind sikerorientáltak, nagyon szeretik a szakmájukat, könnyen kommunikálnak, ezért úgy gondoljuk, maximálisan meg leszel velük elégedve.

Személyi edző Szakál Kata Budapest 11. kerület

Szakál Kata ALAPÍTÓ / VEZETŐ SZEMÉLYI EDZŐ

Kata a személyre szabott női fitness edzések mellett a szülés utáni hasfal regenerálással is foglalkozik a LoveYourBelly módszertan alapján. Edzéseire 12 éves kortól várja a vendégeit.

Személyi edző Barbi Budapest 13. kerület

Füstös Barbi SZEMÉLYI EDZŐ

Munkájával és példamutatásával szeretné bizonyítani, hogy megfelelő edzéssel, prevencióval a sérülések nagy része megelőzhető, elkerülhető. 

Személyi edző Noe Bogi Budapest 3. kerület

Noé Bogi SZEMÉLYI EDZŐ

Kisgyermek kora óta sportol. Számára az edzés nemcsak munka, hanem önmagunk fejlesztése és feltöltése testi, lelki síkon.

Személyi edző Rádli Rebeka Budapest 13. kerület

Rádli Rebeka SZEMÉLYI EDZŐ

Gyerekkorában profi fitness versenyző volt, nagyon gyakran kisgyermekkel együtt érkező anyukáknak tart edzést, és délután kislányokat készít fel fitness versenyekre.

Személyi edző Tamás Debóra Budapest 3. kerület

Tamás Debóra SZEMÉLYI EDZŐ

Minden korosztálynak szívesen segít tudásával, ösztönzésével, legyen szó életmódváltásról, formásodásról, mozgásszervi problémák kezeléséről.

Mátis Bea személyi edző Budapest 11. kerület

Mátis Bea SZEMÉLYI EDZŐ

Célja, hogy a modern életmód negatív hatásait ellensúlyozva harmonikusan működő izomzatot építsetek fel. Személyi edzés alkalmával kiemelt figyelmet fordít arra, hogy egészséges és hosszan fenntartható mozgásokat gyakoroljatok.

Sidlovics Alíz személyi edző Budapest 11. 13. kerület

Sidlovics Alíz SZEMÉLYI EDZŐ

Várja a gerincbántalmakkal, ülőmunkából, vagy egyoldalú terhelésből fakadó mozgásszervi problémákkal, valamint túlsúllyal küzdő vendégeket személyre szabott edzésprogrammal, táplálkozási tanácsokkal.

Személyi edző Földvári Kata Budapest 13. kerület

Földvári Kata SZEMÉLYI EDZŐ

Célja, hogy segíteni tudjon a vendégein abban, hogy olyan testük legyen, amelyben külsőleg és belsőleg is öröm számukra létezni.

Személyi edző Ács Móni Budapest 3. kerület

Ács Móni SZEMÉLYI EDZŐ

Óráin a funkcionális és saját testsúlyos egyénre szabott gyakorlatokkal a vendégek izom és testtudat egyensúlyát, robbanékonyságát és hajlékonyságát javítja. 

Személyi edző Viki Budapest 13. kerület

Kovács Viki SZEMÉLYI EDZŐ

Viki személyi edzői tevékenysége mellett rúdsport oktatóként is dolgozik. Sportoló családban nőtt fel.

Személyi edző Szabó Lilla Budapest 11. 13. kerület

Szabó Lilla SZEMÉLYI EDZŐ

Leginkább a senior korosztállyal dolgozik, valamint gerinctréninget és funkcionális jogát tart, türelmes, mosolygós és profi.

Szabó Melinda személyi edző Budapest

Szabó Melinda SZEMÉLYI EDZŐ

Az edzéseit az alapos átgondoltság jellemzi, mely a stúdióink egyik alapelve. Nagy szeretettel vár minden hölgyet, aki fogyni, formásodni szeretne, ülőmunkát végez vagy anyai örömök elé néz.

Tóth Virág személyi edző Budapest 11. 13. kerület

Tóth Virág SZEMÉLYI EDZŐ

Ha feszesítés, erősítés, fogyás a célod, ha esetleg Te is gerincproblémákkal küzdesz, és szeretnél változtatni nyugodtan forduljál hozzánk és Virág mindenben a segítségedben lesz.

Személyi edző Noémi Budapest 11. 13. kerület

Szőcs Noémi SZEMÉLYI EDZŐ

Hitvallása szerint mozogni, sportolni élményt jelent – olyan élményt, mely pluszt ad a rohanó mindennapokban, mely kihagyhatatlan programmá teszi az edzést. Noémi mindenben a segítségedben lesz.

Tóthné Szél Anna személyi edző Budapest 11. 13. kerület

Tóthné Széll Anna SZEMÉLYI EDZŐ

Vár mindenkit, aki új célokat szeretne kitűzni, kezdve a biztonságos személyi edzés örömétől a versenysport kiegészítéséig.

Ha van bármi kérdésed, keresd Szakál Kata vezető személyi edzőt a SHE Fitness telefonján, e-mail-en vagy a Facebook Messenger oldalán.

Lendülj formába minél hamarabb privát edzéseinken

Szakál Kata vagyok, a SHE Fitness – Női fitness, privát funkcionális edzés megálmodója.

Számomra a testedzés egész fiatal korom óta a mindennapjaim része, ám mindig is riasztottak a nagy edzőtermek, sokszor zavart a kemény zene, valamint a vizslató pillantások. Szerettem volna valami újat csinálni, szerettem volna egy olyan edzőtermet, ami családias, ahova szinte hazajár az ember, ahol nem futószalagon jönnek mennek az emberek, hanem a test mellett a lélekkel is foglalkoznak, ahol egy jó közösséget alkotunk, ahol barátságok köttetnek, s ismerik egymást az emberek.

SHE Fitness megnyitása

2016-ban megvalósíthattam az álmom s megnyitottam nőtársaimnak a SHE Fitness privát személyi edző stúdiót a XIII. kerületben Újlipótvárosban. Célunk, hogy egészség-tudatos, jókedvű, fitt és motivált legyen minden hozzánk járó Nő, hisz az egészség és mozgás nem korfüggő. Fontosnak tartom, hogy minél több embernél kialakuljon a mozgás iránti vágy, ne kötelességből vagy muszájból sportoljon hanem mert életformájává vált 🙂

Női Fitness terem Budapest 3. kerület
SHE Fitness – Női Fitness Óbuda 3. kerület

Új életforma

A vendégeinknél egy új életforma kialakítását igyekszünk elérni, a saját ritmusában, mindenféle szenvedés nélkül. A stúdióban 1/1-es rendszerben tartjuk az órákat, tehát a szobában egy időben csak az edző és a vendége tartózkodik. A privát funkcionális edzéseket a megismerkedés és felmérések után 100%-ban személyre szabjuk. Nincsenek egyforma unalmas órák, minthogy nincs két egyforma ember s egyforma célmeghatározás sem.

Női fitness stúdióink

A női fitness stúdióink szobái gyerekbarát módon vannak berendezve, hisz anyukaként tudom, hogy milyen fontos sok nőnek, hogy szülés után visszanyerjük alakunkat, rendbe  tegyük szétnyílt hasfalunkat, így hozzánk az anyukákat a gyerkőcök is elkísérhetik az edzésekre.

Sokan különböző sérülések elszenvedése után érkeznek hozzánk, nálunk folyamatos edzői felügyelet mellett zajlanak az órák, a korábbi sérülés rehabilitációja után fokozatosan emeljük az intenzitást, és nagyon fontosnak tartom, hogy a motivációt fenntartsuk.

2018-ban megnyitottuk második stúdiónkat is, a 3. kerület központi részén a Fő tér mellett és 2019. júniusban nyitottuk harmadik egyéni női edzőterem stúdiónkat Budapest 11. kerület Allee bevásárlóközpont mellett, a Lágymányosi utcában és 2 új termet nyitottunk a 3. kerületi női fitness terem stúdiónkban, ahol így már 4 teremben várjuk a hölgyeket. Immáron 10, maximálisan felkészült, lendületes női személyi edzővel dolgozom, akik folyamatosan képzik magukat. A stúdió jó hangulata az edzőkön is látszik, hisz itt nincs versengés, rivalizálás. Nagyon szerencsés vagyok, hisz fantasztikus emberek vesznek körül.

A SHE Fitness csapata

Női fitness terem 11. 13. és 3. kerület
Női fitness

Lilla

Leginkább a Senior korosztállyal dolgozik, valamint gerinctréninget és funkcionális jogát tart, türelmes, mosolygós és profi.

Rebeka

Az edzéseit a magas intenzitás és a preventív szemlélet képviseli főként. A kacifántos gyakorlatok helyett inkább az egyszerűbb,alapgyakorlatokat részesíti előnyben a vendégek képességének megfelelően. Edzései jól felépítettek, fokozatosan emelve az intenzitását.

Mónika

Óráin a funkcionális és saját testsúlyos gyakorlatokkal fejleszti, ami egyénre szabottan a vendégek izom és testtudat egyensúlyát, robbanékonyságát és hajlékonyságát javítja. Fontosnak tartja, hogy az ügyfelei is tudják mit miért csinálunk. Az egyéni órák mellett páros órákat is tart, barátnőknek, anyáknak gyerekkel, hiszen ez plusz motiváció és szuper közös program mindenkinek.

Bogi

Kisgyermek kora óta sportol. Számára az edzés nemcsak munka hanem önmagunk fejlesztése és feltöltése testi, lelki síkon, ezért edzésein az alakformáláson, a fittség javításán, az egészség megőrzésén és a prevención kívül nagy hangsúlyt fektet a vidám, jó hangulatra is.

Barbi

Munkájával és példamutatásával szeretné bizonyítani, hogy megfelelő edzéssel, prevencióval a sérülések nagy része megelőzhető, elkerülhető. Edzéseiben nagy hangsúlyt kap az egész test helyes edzése, teljes körű rendbetétele és a megfelelő életritmus, szokások kialakítása.

Viki

Funkcionális szemelyi edzések mellett, rúdsportot is oktat. “A rúdsport az életem női pólusa, a lágyság, a funkcionális edzések pedig inkább a maszkulin energiáim engedik felszínre kerülni.”Viki úgy gondolja, hogy az edzés egy eszköz ahhoz, hogy azalatt az idő alatt, amíg a testünkön szobrászkodunk, fejlődhessen a lelkünk is. Ezzel teljes mértékben egyetértek vele ☺.

Melinda

Melinda edzéseit az alapos átgondoltság jellemzi, mely a stúdióink egyik alapelve. Barátságos, mosolygós és maximálisan felkészült. Saját tapasztalataiból, tanulmányaiból és az évek rutinjából merít. Nagy szeretettel vár minden hölgyet, aki fogyni, formásodni szeretne, ülőmunkát végez vagy anyai örömök elé néz.

Debóra

Debóra edzésein minden korosztálynak szívesen segít tudásával, ösztönzésével, legyen szó életmódváltásról, formásodásról, mozgásszervi problémák kezeléséről. Személyi edzésre, gyógytornára egyaránt várja vendégeit.

Virág

Virág edzésein a cél az alakformáláson és a testsúly beállításán túl, a koordinációképesség és az agy-izom kapcsolat, hajlékonyság növelése. Nagyon vidám órákat tart.

Bea

Bea edzésein fontosnak tartja, hogy a modern életmód negatív hatásait ellensúlyozva harmonikusan működő izomzatot építsetek fel. Személyi edzés alkalmával kiemelt figyelmet fordít arra, hogy egészséges és hosszan fenntartható mozgásokat gyakoroljatok.

Noémi

Noémi edzésein mozogni, sportolni élményt jelent. Az ő meglátásában olyan élményt, mely valami pluszt ad a rohanó hétköznapokban, mely kihagyhatatlan programmá teszi a rendszeres női edzéseket.

Alíz

Alíz edzésein különös hangsúlyt kap a funkcionális tréning, a változatos gyakorlatok és eszközök, mindezt jó kis zenével fűszerezve. Ettől feltöltődsz, jól érzed magad, szárnyalni fog a lelked a tested fejlődésével együtt.

Anna

Anna fontosnak tartja, hogy a vendégei ne csak végig tudjanak menni a mozgássorokon, hanem valóban megértsék mi történik a testükben. Privát személyi edzés keretein belül nincs buta kérdés, nem kell azon gondolkoznia senkinek, hogy vajon jól csinálta-e a gyakorlatokat, mert Anna ott van mellette.

Kata

Hiszi, hogy egyénre szabott személyi edzés mozgásprogrammal kortól, alkattól, testsúlytól és erőnléttől függetlenül mindenki képes lehet rá, hogy teljesítőképességét javítsa, edzettségi szintjét és ezáltal élettani-, mentális- és pszichés egészségét növelje.

Translate »